wtorek, 29 stycznia 2013

Imagin - cz.I - od Alli

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=379608658802515&id=253953348034714
Dziękuje Alli. - Natalia.x.

_______________________________________________________________________________________
Wybacz,ale taka jest moja decyzja-wypowiedział te słowa po czym odszedł.Tak poprostu.On skrywidził mnie i zostawił,jakbym była jakąś zabawką.Byłam pry nim przy każdym jego zawodzie miłosnym a było ich wiele.Nie należał do chłopaków który po rozstaniu z dziewczyną którą niby kochał zamykał się w pokoju i rozżalał się nad sobą.On po tygodniu miał nową dziewczynę i wciskał ten sam kit że ją kocha.Mimo tego wszystkiego ja i tak go kochałam.Myślałam że ze mną postąpi inacej,niestety potraktował mnie najgorzej.Mowa o Harrym,moim byłym chłopaku i przyjacielu.
***********************************************************************
-Ale laska!-powiedział Harry patrząc na dziewczynę,która nas omineła
-Harry ty masz dziewczynę-powiedziałam
Najgorsze było to że jego dziewczyną była moja siostra.Nie mogłam jej powiedzieć że jej chłopak mi się podoba.Okłamywałam ją i samą siebie.Narazie wystarczyła mi tylko przyjaźń.
-Okej,okej-odpowiedział brunet-Idziemy na lody?
Pokiwałam głową i ruszyliśmy do kawiarni.Nagle Harry wyciągnął telefon i wysłał do kogoś SMS z głupim uśmieszkiem
-Co jest?-zapytałam
-Dowiesz się jak wrócisz do domu-odpowiedział chłopak
Znając jego zrobił coś głupiego.Po chwili usłyszałam dzwonek swojego telefonu
,,Prosze cię przyjedź do domu!!''
Od mojej siostry-pomyślałam i poinformowałam Harrego że muszę wracać.
Po 15 minutach byłam w domu w którym zastałam zapłakaną siostrę
-Co się stało?
-Harry ze mną zerwał i to jeszcze przez SMS!-kryczała moja siostra dławiąc się łzami
Wtedy w kawiarnii on wysłał jej wiadomość.Przytuliłam ją.
-Nie zostawie tak tego-krzyknełam
Wyszłam z domu i skierowałam się do byłego chłopaka mojej siostry.Stanełam przed jego drzwiami i stukałam w nie z całej siły.Byłam wściekła.Mimo to że mi się podobał skrywdził moją siotrę jak i przyjaciółke
-Już wiesz o wszytkim?-zapytał mnie chłopak uśmiechając się
Weszłam do środka i zaczełam na niego krzyczeć.On oparł się o ścianę i przypatrywał się mojemu ataku agresji wciąż się uśmiechając
-Co cię tak bawi?-krzyknełam
-Słodko wyglądasz jak się złościsz
Podszeł do mnie i mnie pocałował.Przyciągnął mnie bardziej do siebie pogłebiając pocałunek.Kiedy oderwaliśmy się od siebie on ukazał rząd swoich białych zębów.
-Harry co to było?-zapytałam nie dowierzając to co się przed chwilą stało
-Jesteś moją dziewczyną-szepnął mi do ucha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz